dinsdag 2 augustus 2016

Review: Wink of Stella Brush Glitter Silver en Luna Copper

Op deze zonnige dag had ik zin in wat glans :-)

Vandaar een review van 2 pennen: 
-Wink of Stella Brush Glitter Silver 102 (hier te bestellen)
- Wink of Luna Brush Copper hier te bestellen

Allereerst zal ik je de effecten van de pennen laten zien op zwart en wit papier:

Zoals je ziet is de Wink of Luna veel duidelijker te zien op zwart papier. Deze pen heet ook niet voor niet Luna (luna betekent maan). 
De wink of Stella Glitter Silver zie je bijna niet, alleen de glitters zijn te zien. Zie onderstaande foto.


Op wit komen ze allebei mooi uit! De koperkleurige pen bevat geen glitters maar een subtiel glansje. Wel mooi feestelijk!


De brushpunt van de Wink of  Luna Brush is een stuk dikker dan die van de Wink of Stella. Zoals je ook kunt zien op de allereerste foto.


Ik vind ze beide prachtige. Een gave aanvulling op mijn collectie pennen! En goed te gebruiken bij het handletteren! Kijk maar:


Hebben jij nog tips voor pennen die ik kan uitproberen?
Laat het hieronder maar weten!

Groetjes,
Marjolein


Geen opmerkingen:

Een reactie posten