maandag 20 juni 2016

Workshop Oosterwolde (Fr) met filmpje en review!



Vorige week reisde ik af naar het noorden van het land! :-) Oosterwolde in Friesland!

Ik nodigde Elise uit van het Youtube kanaal Elise Dingen. Zij maakte onderstaand vrolijke filmpje van de workshop. Zo krijg je een indruk van een workshop avond! Heel leuk gedaan, Elise! Bedankt!

Klik hier voor het filmpje :-)!










Ook vroeg ik of Anouk van de blog Nouk-san zin had om aan te schuiven. Ook zij nam deel aan de workshop en maakte er een verslag over op haar blog. Bedankt, Anouk!

Klik hier voor het verslag :-)!









Zier hier de prachtige resultaten van de dames en heer! Ik ben trots op ze!!




Wil je ook een keer meedoen met een workshop? 

Kijk op mijn Facebook pagina voor actuele data en plaatsen waar je je in kunt schrijven.
Of mail voor meer informatie naar: MarjoleinsCreations
Of volg mij op Instagram

Inschrijven voor mijn NIEUWSBRIEF kan ook! Dan blijf je op de hoogte van nieuwtjes, workshops en krijg je gratis downloads.




1 opmerking: