woensdag 28 augustus 2013

Uiltjes voor de jarige kids

4 kaartjes voor kinderen. Ik had niet zoveel meer in mijn voorraad dus vandaar... Welke kleurstelling vinden jullie het leukst? Ik kan niet goed kiezen...ik denk dat mijn voorkeur is....de gele! De uiltjes heb ik ooit eens gekocht bij de Wibra. Ik vond de kleurstellingen toch niet zo leuk dus een tijd niks mee gedaan tot vandaag! Ik heb gewoon wat oogjes verwisseld en...was tevreden! Verder wat tape en vellum gebruikt. En aan het lint een paar kraaltjes geregen. Dit kaartje doet mee met± The Paper Players Challenge 160

3 opmerkingen:

  1. What a fun take on the sketch, Marjolein! Love the adorable felt owls, and the beads strung on ribbon. The kids are going to love these! Thanks for playing along this week at The Paper Players!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Very, very cute! Love your owls. I also like the beads-what a great idea! Saw your card on Paper Players.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. These are darling! It looks like the beads can slide along on the ribbon? How cute! The owls are adorable--these are perfect for children. Thank you for joining us at The Paper Players!!

    BeantwoordenVerwijderen