woensdag 21 augustus 2013

Theezakje

Wat een gave kaart hebben ze bij de Liftchallenge deze week! Ik heb als ondergrond gewoon wit genomen. Toen bedacht ik met dat ik leuk papier van de Action met theepotten erop heb. Dus de inhoud van de hoes werd een theezakje! Aangevuld met rood papier waarop geborduurd is en washi-tape. Breed roze lint en smal rood lint maken het af. Ik heb 3 kraaltjes aan het rode smalle lint geregen: tea. Nog 3 roosjes van lint, lekker engels high-tea-achtig ;-) Dit kaartje doet mee met: Liftchallenge #48

5 opmerkingen:

  1. leuke uitwerking van de challenge. Een theezakje is een leuke keuze waar je veel kanten mee op kunt.
    De kraaltjes zijn een leuk detail. Dank je wel voor het meedoen met de LC!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke kaart !
    Grappig, jij zegt wat een gave challenge en ik denk oeps wat
    moeilijk ! Ga denk ik wel meedoen !!!!!
    grts !neke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is juist de uitdaging, Ineke! Leuk als je weer meedoet!

      Verwijderen
  3. Heel leuk, ook het papier met de theepotjes erop. Die kraaltjes maken het af! Theezakje uiteraard ook, heel bijpassend. Fijn dat je meedoet met Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als echte theeleut, vind ik dit papier natuurlijk super leuk. Goed bedacht om er een theezakje in te doen, geeft leuk weg, gewoon voor de fun. Bedankt voor het meedoen met onze challenge!

    BeantwoordenVerwijderen