woensdag 2 januari 2013

Jip en Janneke

Jip en Janneke...wie is er niet groot mee geworden! Ik had er van die kleine boekjes van. En later, toen ik Pabo deed heb ik het grote boek aangeschaft. Ik lees het regelmatig voor aan de kinderen uit mijn klas.
Ze vinden het altijd geweldig als ik de namen van Jip en Janneke verander in 2 namen van kids uit de groep. Genieten is dat van die blije koppies!
Nu een kaartje voor een jarig meisje met...Janneke in de hoofdrol!
 Janneke is een stickertje van de Hema. Het papier is van de Action en Kruidvat.
 De tag is van een kledingstuk. Ik vond de glimmende bloem zo leuk!
Knoopjes van een oud vest. Ik heb alles is verschillende lagen opgeplakt zodat je diepte krijgt.

Bedankt voor het kijken!
Groetjes,
Marjolein

1 opmerking:

  1. Wat een herinneringen heb ik aan Jip en Janneke, wat heb ik er veel uit voorgelezen, sommige verhaaltjes ken ik uit mijn hoofd. Wat een idee om er een kaart van te maken, wie weet doe ik dat wel eens.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen