dinsdag 14 augustus 2012

Lieve kleurtjes

Weer even een nieuw kaartje gemaakt. Lekker verstand op nul en knutselen.
Vandaag een lief kaartje:
 Ik heb vellum gebruikt, een oud kladblokpapiertje, lintjes, knoopjes en een bladzijde uit een oud boek. Gestempeld met blauw. Nietjes erin en klaar!
 Ik moet nog een beetje oefenen op het vellum. Heeeeel vroeger heb ik wel Pergamano gedaan. :-)Kennen jullie dat nog? Ik werd aangestoken door mijn opa die de mooiste dingen maakte!
Vroeger was perkament papier best duur maar nu is het zelfs te koop bij de Action.

Dit kaartje doet mee met de volgende challenges:

CFC65

The Shabby Tearoom week #127



4 opmerkingen:

  1. Je kaarten van de laatste weken bekeken.
    Daar zitten mooie kaarten bij.Leuk dat je ook dingen hergebruikt.
    Bij deze kaart had ik eerst het gevoel van gaat, nu ik hem weer terug zie is het wel anders. Maar vaker bekijken denk ik.
    Ik hoop dat je dat niet erg vind, dat ik dit schrijf.
    Groetjes,
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is so pretty! I love the text banner, soft vellum, and distressed notebook edge. Thanks for joining us this week at CAS-ual Fridays!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a pretty card! I love the elements you used here! Thanks for playing along at CAS-ual Fridays and at Retro Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen