zondag 18 maart 2012

Roze, geel, oranje...



































Een kaartje voor veel gelegenheden, altijd handig om op voorrad te hebben. Ik kan er zo een tekst bij stempelen of typen.
Ik zag in de Libelle zo'n mooie bloesemfoto dat ik dacht: die ga ik bewaren voor een kaartje en/of schilderij!
Nu dus gecombineerd met geel en een heel klein beetje oranje op de bloem.
Het bloemetje heb ik zelf gemaakt naar aanleiding van een filmpje van Tim Holtz. Heel simpel met schilderstape. Knoopje in het midden en de randjes met inkt bewerkt.
Nog wat detailfoto's:


Dit kaartje doet mee met de volgende challenges:
 

 

Sketch Challenge #111



5 opmerkingen:

  1. Mooi! De bloem is heel leuk gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So pretty Marjolein! That 3D embellishment looks fantastic! Thanks for joining along with CR84FN :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Marjolein, LOVE the pretty branch on the paper behind your FAB flower! PRETTY card! THX for playing with us at CR84FN!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Such a pretty, feminine card! Thanks for playing along with CR84FN!

    BeantwoordenVerwijderen